FAQ - Frequently Asked Questions

FAQ - Frequently Asked Questions | Mopar

 

 

Dit is onze FAQ pagina. Hieronder vind u alle meestgestelde vragen omtrent onze producten en webshop. Heeft u een vraag maar ziet u hem hieronder niet staan? Neem dan gerust contact met ons op via de mail of telefoonnummer om uw vraag te stellen. U kunt hier contact met ons nemen via onze contact pagina.

Q: Hoe bestel ik een product?

A: U kunt een product bestellen door eerst een account aan te maken en vervolgens het product toe te voegen aan uw winkelmand. Wanneer u klaar bent kunt u uw product(en) bestellen door in uw winkelwagen te klikken op 'ga door met afrekenen'. Dit brengt u naar de afrekenpagina.

Q: Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

A: Wij hebben de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, Credit Card, Bancontact, SOFORT Banking, Giropay, KBC/CBC-Betaalknop, Belfius Pay Button & ING Home'Pay.

Q: Hoe weet ik of jullie een product nog op voorraad hebben?

A: U kunt in de artikelpagina van een product zien of wij een product nog op voorraad hebben. Dit kunt u op de rechterkant van de pagina vinden. Geeft de site aan dat er geen voorraad meer van de artikel die u wenst? Het kan zijn dat we het artikel toch nog op voorraad hebben. Neem gerust contact met ons op via de mail of telefoonnummer om het na te vragen. U kunt hier contact met ons nemen via onze contact pagina.

Q: Kunnen jullie artikelen die niet op voorraad speciaal bij bestellen?

A: Als wij een product niet op voorraad hebben en u wilt dit product toch hebben kunnen wij dit product voor u bij bestellen. Neem gerust contact met ons op via de mail of telefoonnummer om een bestelling te plaatsten. U kunt hier contact met ons nemen via onze contact pagina. Houd u er wel rekening mee dat artikelen die bij besteld moeten worden qua levering wat langer kunnen duren.

Q: Een artikel die ik zoek staat niet op jullie website. Hebben jullie dit artikel?

A: Het kan zijn dat wij artikelen die niet op onze site staan toch op voorraad hebben. Neem gerust contact met ons op via de mail of telefoonnummer om het na te vragen. U kunt hier contact met ons nemen via onze contact pagina.

Q: Verkopen jullie alleen originele Mopar producten of zijn het aftermarket producten? 

A: Wij verkopen originele Mopar onderdelen, echter verkopen wij daarnaast ook aftermarket producten. Door onze jarenlange ervaring weten wij welke merken betrouwbaar zijn. Op de productpagina van een artikel vind u het merk het product. Hier kunt u al onze merken vinden.